FANDOM

UWAGA! Jak sama nazwa wskazuje tutaj są różne plotki na temat filmu, które nie muszą być prawdą.

Tutaj znajdują się różne plotki i teorie na temat filmów z serii ,,Dzielny Mały Toster". Nie trzeba jednak je tak do końca wierzyć, ponieważ niektóre rzeczy mogą być tylko wymyślone przez fanów, lub nie są pewne. Można śmiało dopisywać nowe plotki i teorie, ale muszą być one na temat.

Magnes i Kruszarka- jedno ciało Edytuj

Niektórzy twierdzą ze Magnes i Kruszarka to jedna osoba, ponieważ:

  1. Nie jest to do końca pewne że Kruszarka jest postacią żywą (więc zdaniem fanów może być kawałkiem ciała Magnesa).
  2. Można zauważyć że Magnes bardzo nadgorliwie goni auta, by wrzucić je pod Kruszarkę, dlatego niektórzy twierdzą że sam siebie ,,karmi" tym złomem.

Jednak to nie jest mało prawdopodobne, ponieważ:

  1. Kruszarka i Magnes są do pewnego stopnia oddaleni od siebie.
  2. Kruszarka ma oczy (a prawdopodobne to czym stuka to są usta). Magnes ma zaś oddzielnie oczy. (co świadczy prawdopodobne że to są dwa różne postacie).

Płeć Tostera Edytuj

Niektórzy fani kłócili się o to że Toster jest mężczyzną, czy kobietą. Z zachowania bardziej przypomniał mężczyznę, jednak głosu użyczyła mu kobieta, co było przyczyną tej oto dyskusji. W 1997 roku powstał film ,,Dzielny Mały Toster jedzie na Marsa", gdzie widać ze pomiędzy Tosterem, a Tinseliną coś zaiskrzyło. Od tego czasu fani byli pewni że Toster jest mężczyzną.

Płeć Kruszarki Edytuj

Trudno jest określić płeć Kruszarki, szczególne że nic nie mówi, a i z zachowania trudno określić.

Rzeczy które dowodzą że jest kobietą:

  • W języku polskim mówi się ,,ta" kruszarka.
  • Różowy Cabrio śpiewa : ,,Świat kończy się zawsze pod prasą

zawsze pod prasą kres". Używa ona słowa ,,ta prasa", czyli w formie żeńskiej.

  • Zielony Pick-up używa zaś takich słów: ,, Prasa służy u ludzi ale do czasu w końcu pójdzie pod prasę

bo życie jej też krótkie jest". Używa słowa (ta) ,,prasa". Dodatkowo używa również słowa ,,jej".

Rzeczy które dowodzą że jest mężczyzną:

  • Jest silny/a.
  • W piosence ,,Już kres" Woody Wagon śpiewa ,,Mimo, że wiosna to młot bezlitosny

tu zaraz mnie zmiażdży na proch". Używa słowa ,,ten młot bezlitosny" czy w formie męskiej.

Te rzeczy jednak niewiele prawdę mówiąc dają. W sumie jest to kruszarka, więc musi być silna. Na ten temat można bardzo długo dyskutować.

Odkurzacz w filmie ,,Inenamocni" Edytuj

Być może odkurzacz z filmu ,,Inenamocni" jest wzorowany na naszym Kirby'm.Oto zdjęcia tych dwóch odkurzaczy:

Kirby i odkurzarz.jpg

Śmierć Wentylatora Edytuj

Niektórzy twierdzą że Wentylator gdy eksplodował to umarł. Jednak to jest trochę dziwne, ponieważ potem Rob go naprawił to byłoby bez sensu, a trochę dziwna jest sugestia ,,że go przywrócił do życia tak jak Frankestein". Tak ktoś napisał na zagranicznym artykule, być może to był jednak zwykły błąd tłumacza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki